Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Kompilacja Programu cpp 600 procesów

  1. #1

    Domyślnie Kompilacja Programu cpp 600 procesów

    Witam i prosze na wstępir o nie wyśmianie mnie otóż problem polega na tym, że w trakcie kompilowania tego kodu:
    Kod:
    #include <cstdlib>
    #include <iostream>
    
    using namespace std;
    
    int main(int argc, char *argv[])
    {
        system("cmd");
        system("PAUSE");
        return EXIT_SUCCESS;
    }
    Komputer wyraźnie się spowolnił wiec alt+ctrl+del, a tam ponad 600 procesów i ich liczba szybko rosła po jakieś minucie udało mi się zakończyc te procesy.
    Pomyślałem sobie pewnie zapomniałem albo wyciąłem przypadkiem
    Kod:
    system("PAUSE"); 
    return EXIT_SUCCESS;
    i zaczęło uruchamiać mi konsole w nieskończoność.
    Przed kolejną kompilacją upewniłem się czy nic nie zepsułem lecz problem nadal występował.
    Dałem sobie spokój zacząłem pisać coś ( równie bezużytecznego ) nowego, zaczynam kompilować a problem nadal się powtarza nie ważne co napiszę przy kompilacji nadal tworzy się 600+ procesów komputer odmawia posłuszeństwa, ma ktoś na to jakąś teorię
    Używam DEV C++

  2. #2

    Domyślnie

    spróbuj z getch();

  3. #3

    Domyślnie

    Problem nie polega na kompilacji czy ja to zrobie return 0, system("pause") czy getch() to jedno i to samo prawie, problem tkwi w tym dlaczego przy kompilacji innych programów uruchamia mi się ten starszy wywołując 600 procesów.

  4. Domyślnie

    jesli dopiero raczkujesz w c++ to nie uzywaj na samym poczatku stl na co ci to? bo biblioteka cstdlib to chyba od tego prawda?
    ja w ogole nie znam stl i nie uwazam tego dla siebie zeby bylo mi to do szczescia potrzebne
    pewnie nie zapisales swojego projektu tylko od razu zrobiles compile run i dlatego ci sie tamto caly czas odpala
    musisz zapisac swoj projekt wczesniej
    aha no i return 0; musi byc na koncu jesli main rozpoczynasz od int
    mozesz rozpoczac od void ale to juz mez argumentow w main i wtedy nie robisz juz return 0;
    mnie kompilator wywalal bledy kiedy zapomnialem zwrocic wartosc z main wiec nie wiem jak ty to zrobiles

  5. #5

    Domyślnie

    Projekt zawsze zapisuje nawet jeśli jest to legendarne cout << "Hello_World";
    Nie użyłem return 0 lecz system "EXIT_SUCCESS"
    Raczkuje owszem ale wiem, że funkcja o ile nie jest to void to zwraca jakąś wartość i return 0 wywaliłoby błędzik.
    Zastanawiało mnie jedynie dlaczego po kompilacji a nie "przebudowaniu" programu jakimś cudem ten kod uruchamiał się pomimo tego, że nie miał racji bytu.

  6. #6

    Domyślnie

    Po prostu to jest Dev C++, ma pewne wady, i mi też się zdarzało że odpalał mi wcześniejszą wersję programu mimo zapisania i kompilacji nowszej, wtedy reset pomagał. Z kompilowałem twój program na Dev wersja 4.9.9.2 i działa jak najbardziej ok. A return 0, czy return EXIT_SUCCESS nie jest konieczne, aczkolwiek dobrze jest to dodawać.

  7. #7

    Domyślnie

    Nie odpowiadałem bo problem był jak się później okazało banalny...
    Pousuwałem wcześniejsze wersje moich projektów bo sam restart nie pomagał wszystko już jest w porządku dziękuje za błyskawiczne odpowiedzi.

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj