Pokaż wyniki 1 do 3 z 3

Temat: Od czego zacząć naukę.

  1. Domyślnie Od czego zacząć naukę.

    Witam.
    Mam 14 lat i chciałbym zacząć się uczyć, czegoś przydatnego do późniejszego życia ( mam zamiar iść do technikum informatycznego).
    I tu potrzebuję waszej pomocy, czego się uczyć ?
    Języki programowania, jeśli tak to jaki na początek?
    Proszę o propozycję.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Dragon

  2. #2
    Zarejestrowany
    Oct 2008
    Skąd
    woj. Lubuskie. Dokładniej się nie da
    Postów
    405

    Domyślnie

    Jestem po technikum informatycznym i powiem ci tyle. Wszystko jest wprowadzane od kompletnego zera, i przy odrobinie chęci, szybko załapiesz wszystko. Podszkol się tylko z matematyki, fizyki i języka angielskiego. Możesz ogarnąć budowę i działanie sprzętu i oprogramowania, przyjrzeć się bliżej pakietom biurowym i edytorom grafiki, umieć obsłużyć kilka systemów operacyjnych i wiedzieć jak je skonfigurować i konserwować. Jeżeli chodzi o życie, spróbuj zapoznać się z dokumentacją, zacznij programować, wybierz sobie coś z mojego posta pierwszego z góry. Przede wszystkim pokmiń z angielskim. To ci się bardzo przyda w dalszej nauce i w życiu.


    Co do języków programowania, o ile program nauczania się nie zmieni będziesz miał: pascala, c++, być może jeszcze javę. Jeżeli ze specjalizacji wybierzesz "Aplikacje internetowe": to jeszcze PHP.
    Ostatnio edytowane przez Piatkosia2010 : 07-15-2010 - 00:09
    Jeśli nie będziesz mieć pod górke, nigdy nie dojdziesz na szczyt.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Skąd
    Poland
    Postów
    59

    Domyślnie

    Pascal i C/C++ będziesz miał bankowo, więc możesz ogarnąć składnie chociaż.
    Poszuraj coś w excelu i możesz zacząć ogarniać hardware. Ja miałem specjalizację "Administrowanie sieciowymi systemami operacyjnymi" więc na specjalizacjach miałem Novella, Linuxa i Windowsa - zapoznaj się z tymi systemami.

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów