Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Projekt sieci komputerowej

Domyślnie Projekt sieci komputerowej

Witam.
    Jestem studentem na Uniwersytecie, kierunek: Informatyka, specjalizacja: inżynieria komputerowa.
    Tak się składa, ze do końca czerwca muszę obronić prace (mgr inz) pt: Popularyzacja Polityki Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych.
    Temat sam wybrałem ponieważ interesuje się ta dziedzina wiedzy.

Cześć teoretyczna pracy mam już praktycznie zrobiona:
    ---------------------------------------------------------------- --------------
    Rozdział 1."Przedstawienie technik bezpieczeństwa oraz praktycznych zasad zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o normę ISO/IEC 17799."
    Rozdział 2. "Analiza wybranych zabezpieczeń komputera i sieci."
    Natomiast mam mały problem z częścią praktyczna. Po rozmowie z promotorem wstępnie ustaliliśmy dwie możliwości do wyboru:
    1.Zrobić test programów antywirusowych tzn. wybrać 3 najpopularniejsze antywirusy, następnie wybrać 5 wirusów i zbadać jak zachowuje się dany antywirus
    w konfrontacji z kolejnym wirusami, jaki wpływ maja wirusy na system itp.
    2.Zaprojektować zabezpieczenia dla przykładowej sieci tzn. (cytuje promotora) zdobyć z jakiejś firmy lub samemu wymyślić projekt logiczny
    sieci komputerowej (przykład. 10komputerów, serwer itp), opisać dokładnie ta siec, rozmieszczenie okablowania, opis urządzeń aktywnych a następnie
    zrobić projekt zabezpieczeń dla tej sieci.
    I właśnie pisze do Was odnośnie części praktycznej z pytaniem i prośba o pomoc.
    Posiada może ktoś z was podobne projekty lub materiały związane z ta tematyka, które były by mi pomocne w ukończeniu pracy ?
    Tematy części praktycznej są tylko wstępnie ustalone, może nasuwa się Wam na myśl jakiś inny temat części praktycznej związany z ta tematyka ?
    Za każda pomoc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam.

dexter jest offline Element wywrotowy

Domyślnie