Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 17

Temat: Odzyskanie Hasła [stary problem ale konkretne pytanie] -

Domyślnie Odzyskanie Hasła [stary problem ale konkretne pytanie] -

Na początku powiem że to mój pierwszy post na forum dlatego witam tutaj wszystkich.
    A więc od razu zaznaczam że pewnie poruszam bardzo stary temat i który może budzić zażenowanie itp.
    Cóż, na początku także powiem szczerze że jestem trochę "zielony" w kwestii tego o co pytam tak więc proszę o jak najbardziej proste wytłumaczenie.
    A chciałem (znając login) odzyskać hasło.
    A więc wyruszyłem w świat "google", ale spotkałem wiele tematów gdzie ktoś do kogoś chce się włamać i wszyscy się z niego śmieją. Ale szukałem głębiej i już znalazłem jakieś metody na bazie matematycznej [jakieś] algorytmy które sprawdzają róźne kombinacje. Przewijały mi się przeróżne pojęcia "brute-force" "plain-text.info" Trafiałem na jakieś stronki "http://passcracking.com/" ale reasumujac wszystko, mam wielki bałagan. No bo to tak jak małemu dziecku dać od razu rower z dwoma kołami... Najpierw trzeba z czterema hehe.
    Dlatego proszę o pomoc, poradę, w jaki sposób można właśnie odzyskać hasło (przyznać musze że m.in. chodzi mi o Naszą-Klasę, gdzie niestety, ale jedyne co mam to LOGIN, hasło diabli wzięli) i właśnie wytłumaczenie tej metody algorytmu itp bo jest to interesujące
    Czy znajdzie się odważny

Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez PavloJ : 10-03-2009 - 22:13

Domyślnie

Jesli pytasz o odzyskanie hasla to nic prostszego - https://ssl.nasza-klasa.pl/recover i podac to o co prosza... i sami zresetuja haslo a Ty sobie ustawisz wtedy nowe.
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Domyślnie