Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Pytanko o Gadu-Gadu ale Tlen.pl (wytłumaczy mi to ktoś).

  1. #1
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Postów
    3

    Domyślnie Pytanko o Gadu-Gadu ale Tlen.pl (wytłumaczy mi to ktoś).

    Witam.
    Mam paru znajomych których mam na liscie od jakiegoś czasu,
    i myślę ze oni mnie nie mają bo nie znają mojego numeru GG.
    Używam Tlen.pl, tam pod nickiem automatycznie się wyświetla nr IP
    bez zadnych wtyczek.

    I tutaj mam pytanie do ekspertó.
    Nie dawałam nr. GG mojej znajomej a pod jej nickiem
    widzę jej IP. A dokładniej jakieś 10.0.0.2.
    I tu pytanie brzmi czy ona zna moj nr GG i ma mnie na liscie, skoro mi się wyświetliło jej IP ?
    Bo tylko się wyświetla IP jak ktoś mnie ma na liscie a ja jego prawda?

    Mam też drugie pytanie, Czy wersja na komórki GG, jest inaczej zrobiona?
    Ponieważ dodałam sobie kolejnego chłopaka na liste, co byłam pewna ze
    niezna mojego GG. A tu ponownie mi wyskakuje jego IP, i coś tam pisało w IP ze centertel. Stąd wiem ze GG chyba miał w komórce. I tu pytanie ponowne do was, czy jeśli widziałam jego IP, to znaczy ze miał mój nr GG juz dodany na jego liscie?

    Słyszałam ze IP nie widać nigdy dopóki oboje siebie nie mają na listach.
    Więc jak to możliwe ze ja widzę ich IP?
    Bo boje się ze ona i on znają w jakiś sposób mój nr GG, a wolałabym zeby nie znali...


    Z góry dziekuję, jeśli by mi to ktoś wytłumaczył.

  2. #2
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    10.0.0.2 to lokalne, kazdy komputer moze takie miec.
    Słyszałam ze IP nie widać nigdy dopóki oboje siebie nie mają na listach
    zle slyszalas, co ma jedno do drugiego?
    temat do zamkniecia
    War, war never changes.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Postów
    3

    Domyślnie

    zle slyszalas, co ma jedno do drugiego?
    No wiesz! Brawo, i bardzo Ci serdeczne dziękuje, za jakże wyczerpującą
    odpowiedź, wszystko się z niej dowiedziałam. Ochh...

    Słuchaj! Ja nie szukałam gościa który mi odpowie pytaniem na pytanie, (bo to podpada pod trollowanie). Ale żeby mi dokładnie wytłumaczył!
    Po cholere mi się tu udzielasz, jak nie potrafisz mi tu konstruktywnie odpowiedzieć. Jeszcze temat do zamknięcia?
    Idź się spław gościu... Poszukam innego gościa który by mi to wytłumaczył.
    Temat jest w grupie dla początkujących, wiadomo ze początkujący się pytają, i powinno się takim osobą wytłumaczyć. A nie tak głupio trollować jak ty.

    Ty zapewne jesteś super specjalistą, i jakże dużo wiesz, tylko szkoda ze nie potrafisz się tą wiedzą podzielić. Ekspercie!

    Ok! Więc poszukam następnego forum, może następny będzie miał inteligentniejszych ludzi, co będą umieli zbudować bardziej rozszerzone zdania które wytłumaczą, a nie takie prymitywne...

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    UK
    Postów
    360

    Domyślnie

    Cytat Napisał GSG-9 Zobacz post
    10.0.0.2 to lokalne, kazdy komputer moze takie miec.

    zle slyszalas, co ma jedno do drugiego?
    temat do zamkniecia
    wlasnie ze ma i powod tego jest chyba oczywsity- ip osoby z listy wyswietli sie tylko, jesli ta osoba ma ciebie na liscie, ma to (identyfikacje IP)tlen i gg i wiem ze w tlenie pokazywalo sie ip osoby i tej ktora ma gg i tej ktora ma tlen. Kiedys bylo to ip zewnetrzne, potem tylko lanowe i tak chyba jest do tej pory.
    Ostatnio edytowane przez bemyself : 09-30-2009 - 19:19
    Atheros? - nanzwa mhata yangu

  5. #5
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    @bemyself
    mylisz sie, widze ip osob ktore nie maja mnie na liscie

    Cytat Napisał gothicgirl Zobacz post
    Ty zapewne jesteś super specjalistą, i jakże dużo wiesz, tylko szkoda ze nie potrafisz się tą wiedzą podzielić. Ekspercie!
    ciesz sie, ze raczylem ci odpowiedziec.
    War, war never changes.

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    UK
    Postów
    360

    Domyślnie

    Cytat Napisał GSG-9 Zobacz post
    @bemyself
    mylisz sie, widze ip osob ktore nie maja mnie na liscie
    ja za to nie widze tych ktore mnie maja:P chyba programisci nie panuja juz na kodem zarowno gg jak i tlena, kiedys gg z powergg bylo wszystko tak jak trzeba, teraz zrobilo sie mydlo i powidlo.

    BTW. A tak zmieniajac temat- czy slyszal ktos z was o tym, ze tworca Powergg sprzedal swoje zrodla dla gg? Podobno ktos ukradl mu kompa ze zrodlami, ale chyba tylko ostatni gupiec (a on jest dobrym i doswiadczonym programistą) nie trzymalby kopii gdziekolwiek indziej. Ta "kradziez" dziwnie zbiegla sie z z ukazaniem sie siodmej wersji gg, gdzie byl min, klon gg i identyfikacja IP, czyli wczesniejszy Inwigilator z Pwergg.
    Ostatnio edytowane przez bemyself : 10-01-2009 - 19:18
    Atheros? - nanzwa mhata yangu

  7. #7
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    Wiadomo kto ukradł

    Szczerze mówiąc nie wiem jak teraz - i jakoś mnie to nie interesuje
    Ale dawniej wymagane było aby druga osoba znajdowała się na liście kontaktów - gdyż przekazywanie IP uzasadnione było bezpośrednią wymianą plików - a wymieniać się mogli tylko "znajomi"
    Widać GSG-9 ma "świeższe info"
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Autor: 11-10-2008, 19:19
  2. Odpowiedzi: 6
    Autor: 09-13-2008, 00:17
  3. Odpowiedzi: 16
    Autor: 04-07-2008, 15:08
  4. Sniffer Gadu-Gadu w postaci dissectora do ettercapa
    By michalszymanski in forum Komunikatory
    Odpowiedzi: 6
    Autor: 09-30-2007, 22:19
  5. Jak złamać hasło Gadu Gadu
    By karoleek in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 6
    Autor: 05-06-2007, 18:31

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj