Pokaż wyniki 1 do 9 z 9

Temat: ws2_32.dll O.o co jest z tym plikiem?

  1. #1

    Unhappy ws2_32.dll O.o co jest z tym plikiem?

    Witam! Dzisiaj mój antywirus avira wykrywa mi niby wirusa lecz jest to plik systemowy ws2_32.dll. Nie da się go usunąć ani nic z tym zrobić. Słyszałem, że ten plik może być zainfekowany. Nie wiem jak się z tym uporać. Proszę o natychmiastową pomoc. Z góry dziękuję.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Skąd
    Łódź
    Postów
    249

    Domyślnie

    jaki system
    Pozdrawiam

  3. #3

    Domyślnie

    Windows XP

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Skąd
    Łódź
    Postów
    249

    Domyślnie

    to znany trojan, podmienia ws2_32.dll ktory jest uzywany przez winlogon.exe, przeskanuj system i zamien ten plik na oryginalny
    Kod:
    http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/ws2_32/
    http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ws2_32
    Pozdrawiam

  5. #5

    Domyślnie

    Witam,
    Jestem laikiem komputerowym, proszę o pomoc "łopatologiczną"
    Wyświetla mi się komunikat:

    "Nie znaleziono punktu wejścia procedury WSAProviderConfigChange w bibliotece WS2_32.dlll.

    Nie mogę tego zamknąć w żaden sposób.
    Na komputerze mam już RegistryBooster, wykrył błędy, ok. Ale płacić za ich naprawę nie chcę.

    Pomoże mi ktoś?

    Z góry dziękuję
    Furia

  6. #6
    Zarejestrowany
    Dec 2009
    Skąd
    localhost
    Postów
    14

    Domyślnie

    Ostatnio edytowane przez dl.wi : 08-26-2010 - 17:28

  7. #7

    Domyślnie

    usuń sciezke ze wszystkich kluczow autostartu w rejestrze z ktorej program podpina/podmienia dlllke na swoja, mogl tez podmienic pare bajtow kodu na swoj. Przeszukaj rejestr badz pobierz oryginal dllki z sieci, dllka jest potrzebna bo obsluguje gniazdka sieciowe, jedna z wazniejszych libow, a latwo dopisac do niej setke bajtow kodu, szczegolnie ze jest ladowana do pamieci przy autostarcie przez system, zrob log z hijackthis wtedy moge ci pomoc.