Pokaż wyniki 1 do 8 z 8

Temat: Poszukuje mistrza

  1. #1
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    przed komputerem (głównie)
    Postów
    10

    Domyślnie Poszukuje mistrza

    hehe Witam ostatnio wpadłem na bardzo fajny pomysl a wiec - poszukuje swojego mistrza czyli kogos kto chcial by mi poswiecic troche swojego czasu porozmawiac ze mna np. na gg i pomoc mi w poczatkach mojej edukacji informatycznej chyba wiecie o co mi chodzi. Coś w stylu mistrz Japonskich sztuk walki hehe mam nadzieje ze znajdzie sie ktos zainteresowany

    POZDRAWIAM CZEKAM NA ODP.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Postów
    70

    Domyślnie

    najlepszą ciekawostką jest to że prawdopodobnie takiego nie znadziesz tutaj najlepiej by było jakbyś zaczął uczyć się php i SQL i potem coś o atakach typu sql injection itd to jest naprawde podstawa a jak masz jakieś pytania to zadawaj tutaj na forum nie wiem jak inni ale ja pomoge w miare możliwości

  3. #3
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    przed komputerem (głównie)
    Postów
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał S4th3N Zobacz post
    najlepszą ciekawostką jest to że prawdopodobnie takiego nie znadziesz tutaj najlepiej by było jakbyś zaczął uczyć się php i SQL i potem coś o atakach typu sql injection itd to jest naprawde podstawa a jak masz jakieś pytania to zadawaj tutaj na forum nie wiem jak inni ale ja pomoge w miare możliwości
    no wlasnie nie chce zasmiecac forum jakimis bzdurami a nie znam osobiscie kogos kto zna sie bardzo dobrze na tych sprawach nom mam nadzieje ze sie ktos znajdzie

  4. #4
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał regenerated_cube Zobacz post
    no wlasnie nie chce zasmiecac forum jakimis bzdurami a nie znam osobiscie kogos kto zna sie bardzo dobrze na tych sprawach nom mam nadzieje ze sie ktos znajdzie
    chyba rozumiem o co ci chodzi masz na myśli coś takiego że jak masz z czymś problem i już nie masz totalnie pomysłu co jest nie tak to szukać pomocy u kogoś tak

  5. #5
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    przed komputerem (głównie)
    Postów
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał regenerated_cube Zobacz post
    no wlasnie nie chce zasmiecac forum jakimis bzdurami a nie znam osobiscie kogos kto zna sie bardzo dobrze na tych sprawach nom mam nadzieje ze sie ktos znajdzie
    nom cos w tym stylu poprostu denerwuje mnie takie bez sensowne pisanie na forum gdy bede mial konkretny problem to bede pisal ale z takimi sprawami lepiej isc do kogos na gg

  6. #6
    Avatar rafal44
    rafal44 jest offline logout
    Zarejestrowany
    Dec 2007
    Postów
    291

    Domyślnie

    Ja mogę zostać twoim mistrzem, ale będzie tak jak w "karate kid" - najpierw pomalujesz mi dom
    A tak serio to sam się ucz, a jak będziesz miał problem to pisz na forum, zawsze znajdzie się ktoś kto odpowie. Ale możesz poszukać też prywatnych kontaktów.
    "a imię jego będzie czterdzieści i cztery"
    A. Mickiewicz Dziady cz. III

  7. #7
    Avatar Ormi
    Ormi jest offline %x-%x-%x-%n
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    Za twoimi plecami
    Postów
    351

    Domyślnie

    Fajna nazwa tematu
    Jak chcesz, to możesz napisać do mnie na gg. Pomogę w miarę możliwości Do statusu "mistrza" brakuje mi w ch*j i jeszcze trochę, ale w niektórych rzeczach mogę pomóc
    Black Coders | Hacking, Kernel, Linux, Operating Systems, Programming
    I otworzyła studnię Czeluści,
    a dym się uniósł ze studni jak dym z wielkiego pieca,
    i od dymu zaćmiło się słońce i powietrze.
    A z dymu wyszła szarańcza na ziemię,
    i dano jej moc jaką mają ziemskie skorpiony.
    (...)
    I dano jej nakaz aby nie zabijała,
    lecz aby przez pięć miesięcy cierpieli katusze...

  8. #8
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Postów
    12

    Domyślnie Michal_sh wygląda po ikonce jak jakiś mistrz

    :-).
    Lord ciemnej mocy.

Podobne wątki

  1. VB .NET 2005 poszukuje kursu
    By hedVB in forum Inne języki
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 02-02-2008, 09:56
  2. poszukuje 'gorszego' hostingu
    By h3x in forum Domeny/Serwery
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 01-27-2008, 10:44
  3. Poszukuje zrudeł
    By Sardihan in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 05-02-2007, 17:22
  4. Poszukuje narzedzia finger
    By alfabeta90 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 16
    Autor: 04-02-2007, 23:08
  5. poszukuje soft'u -MONITORing instalacji
    By nooldor in forum Windows
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 02-08-2007, 21:28

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52