Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 21

Temat: Od czego zacząć?

Domyślnie Od czego zacząć?

witam,
    jestem tu całkowicie nowy, interesuje mnie sztuka hackingu i chciałbym się Was poradzić od czego mam zacząć?
    przeczytałem, niektóre tematy na tym forum i widzę, że muszę wziąć się za naukę języków, aby ruszyć dalej
    proszę Was o pomoc, jakie języki muszę poznać? nie znam się, ale myślę, że mi doradzicie i pomożecie

pozdrawiam

Domyślnie

Witaj toka15.
    Nie jestem tutaj modem i nie mam prawa Cię obrażać czy wyzywać od najgorszych* ale zapewniam cię, że już to było może nie dosłownie ale było(powtarzam się ). Na pewno musisz zacząć czytać wątki od 40 w górę a nie od pierwszego z brzegu. Na pewno znajdziesz odpowiedź, jak nie to możesz mnie wyzywać od najgorszych (znowu*) . Powodzenia.

EDIT:
    Dobra sam poszukałem i znalazłem:
    Wybiersz Szukaj-->wpisujesz: jaki(e) język(i)-->następnie wybierasz Pokaż Posty->Idź

Wydaje mi się, że na tyle dużo Ci pomogłem, że nie ma co się więcej rozpisywać.
    Ostatnio edytowane przez pscager : 02-17-2009 - 14:41
    To co robię to tylko hobby...
    Miejsce Polska, system samowolka, cel to forsa - w tym tkwi sekret. Biorę co los da, życie made in Polska, to jest moje miejsce, bo kocham to miejsce.
    http://images35.fotosik.pl/60/8b30de7006ef376e.jpg

Domyślnie

trochę mi to czasu zajmie, ale będę czytał
    nie zamierzam nikogo obrażać

dzięki, przyda się

Domyślnie

na poczatek c, w stopniu podstawowym (1-2 dni nauki). Nie nedziesz tego stosowal, ale sporo kodu jest wlasnie w c i przydaje sie umiec to odczytac. Pozniej asm, rowniez w stopniu podstawowym (max tydzien).

pozniej winapi albo libc jak lubisz linuxa.

obowiazkowo znajomosc protokolow tcp/udp/icmp to i ip/arp.