Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Podglad i podsluch czyjegos kom

ALONE WOLF jest offline Amatorszczyzna

Domyślnie Podglad i podsluch czyjegos kom

Siemka wszystkim w temacie hackingu itp itd jestem zielony ale ciekawi mnie to.Czy podglad czyjegos komputera na spora odleglosc przez neta tylko jest morzliwy? Jaki program jest do tego najlebszy i najprostrzy? i jak to zrobic?
    Hcialbym sie tego dowiedziec i podejzewam ze na lebsza stronke niemoglem juz trafic szukam w GOOGLE juz sporawo czasu i niegdzie niemoge znalesc nic sensownego wszedzie jakies ciemne alejki i slepe uliczki wiec jesli morzecie wytlumaczcie to jak dz\iecku i podajcie najlebszy i najprostrzy program do takiej (niezbyt uczciwej i legalnej podejzewazm) zabawy wiem ze prosze o dosc dozo ale morze ktos pomoze. Z GORY DZIEX I POZDRO DLA WSZYSTKICH Z TEGO FORUM

Domyślnie

Słaba prowokacja. postuluje o banicje

GSG-9 jest offline Shapeshifter

Domyślnie

morzliwy
    najlebszy i najprostrzy
    Hcialbym
    podejzewam
    morzecie
    niemoglem
    dozo
    trafiasz do mojej listy najle[p/b]szych postuff!
    War, war never changes.

Domyślnie

Cytat Napisał ALONE WOLF Zobacz post
    Siemka wszystkim w temacie hackingu itp itd jestem zielony ale ciekawi mnie to.Czy podglad czyjegos komputera na spora odleglosc przez neta tylko jest morzliwy? Jaki program jest do tego najlebszy i najprostrzy? i jak to zrobic?
    Hcialbym sie tego dowiedziec i podejzewam ze na lebsza stronke niemoglem juz trafic szukam w GOOGLE juz sporawo czasu i niegdzie niemoge znalesc nic sensownego wszedzie jakies ciemne alejki i slepe uliczki wiec jesli morzecie wytlumaczcie to jak dz\iecku i podajcie najlebszy i najprostrzy program do takiej (niezbyt uczciwej i legalnej podejzewazm) zabawy wiem ze prosze o dosc dozo ale morze ktos pomoze. Z GORY DZIEX I POZDRO DLA WSZYSTKICH Z TEGO FORUM