Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 11

Temat: archiwum

  1. #1
    Zarejestrowany
    Nov 2007
    Skąd
    taM !
    Postów
    3

    Domyślnie archiwum

    mam jedno,zasadnicze pytanie. jak dostać sie do cudzego archiwum ( np, gg) BEZ mozliwosci zdobycia confinga...?

  2. #2
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Skąd
    Przed komputerem...
    Postów
    148

    Domyślnie

    No i kolejne pytanie o archiwum z gg. Jakby nie było to już o tym było

  3. #3
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    Archiwum gg nie jest w zaden sposob zabezpieczone, wystarczy wrzucic je do swojego gadu i mozna jego zawartosc swobodnie przegladac, za co wielki minus dla programistow z wirtualnej wioski, ciekawe czy beda to ciagnac w nastepnych wersjach z racji wstecznej zgodnosci czy czegokolwiek innego...
    http://gogulas.yoyo.pl/h.gif

  4. #4
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    @up
    czyli uwazasz ze lepiej by to zaszyfrowac?

    a powiedz mi ktorego rownania nie da sie rozwiazac:

    x=2+2

    czy

    x=(|(((81^(1/2))-(7^(0+1)))^(1/2))|^2)

  5. #5
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    Hm, nie musi byc odrazu niemozliwe do rozszyfrowania, wystarczy ze nie bedzie otwarte jak ksiazka...

    Tego pierwszego?

    btw.
    wlasnie dolaczylem do elite club "No FW & No AV public i.p winXPsp0 hardcore network users" :P
    Ostatnio edytowane przez gogulas : 11-27-2007 - 10:36
    http://gogulas.yoyo.pl/h.gif

  6. #6
    Zarejestrowany
    Nov 2007
    Skąd
    taM !
    Postów
    3

    Domyślnie

    Coż, mowiac najkrocej nie jestem w waszej profesji, co wiekszosc z was juz raczej zauwazyla. czy moglby mi ktos pomoc & zdocyc dla mnie'cudze' archiwum ?

  7. #7
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    nie wlamiesz sie przez ajpi, zapomnij.
    MUSISZ wyslac ofierze .exe. Najlepiej taki ktory wyszuka pliki archives.dat i wysle je gdzies.

    Hm, nie musi byc odrazu niemozliwe do rozszyfrowania, wystarczy ze nie bedzie otwarte jak ksiazka...
    czyli tak:
    -programista musi napisac algorytm
    -user musi poswiecic wiele cykli procesora na komunikacje z archivum
    -hacker musi napisac prosty program, wykozystac jeszcze troche cykli procesora ofiary kompletnie zamulajac jej kompa zeby odczytac archivum

    no sense, tak mysli microsoft, producenci platnych pseudoprogramow i cracki sa zawsze. Ale jest jeden +, im wiecej takiej zabawy tym wieksza motywacje maja ci z intela

  8. #8
    Avatar gogulas
    gogulas jest offline killboy powerhead
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Skąd
    Tu
    Postów
    1,236

    Domyślnie

    Cytat Napisał 31337 Zobacz post
    czyli tak:
    -programista musi napisac algorytm
    -user musi poswiecic wiele cykli procesora na komunikacje z archivum
    -hacker musi napisac prosty program, wykozystac jeszcze troche cykli procesora ofiary kompletnie zamulajac jej kompa zeby odczytac archivum
    Troche z tym 3cim myslnikiem zamieszales, ale generalnie tak to wyglada.
    O Bogowie, dajcie nam sile wierzyc ze to dobra droga :-}
    http://gogulas.yoyo.pl/h.gif

  9. #9
    Zarejestrowany
    Nov 2007
    Skąd
    taM !
    Postów
    3

    Domyślnie

    słyszałam,ze wlamanie sie przez linuxa jest łatwiejsze ,to prawda ?

  10. #10
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    693

    Domyślnie

    Kod:
    0x0b - Jaki system operacyjny?
    W srodowiskach "niepelnosprytnych" internautow utarlo sie,
    ze "hacker" musi miec Linuxa.. Stwierdzenie to jest rownie mylne
    jak i glupie hehe. Kazdy system potrafiacy pracowac w sieci
    nadaje sie do przeprowadzenia wlamania. Przypuszczam, ze owa teze
    wymyslili skript-kidies, którzy nie potrafili nawet przelozyc
    gotowego juz exploitu do uzycia w innym systemie niz Linux.
    Oczywiscie znajomosc systemów UNIX'owych jest
    konieczna poniewaz wiekszosc serwerów "stoi" na UNIX'ach
    ale sam atak moze byc przeprowadzany z dowolnego systemu
    operacyjnego.
    ~h07

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. archiwum z gg
    By komosazik in forum Hacking
    Odpowiedzi: 7
    Autor: 02-03-2009, 01:44
  2. Przechwytywanie rozmów GG/archiwum
    By eryk in forum Hacking
    Odpowiedzi: 7
    Autor: 05-29-2007, 23:16
  3. pomoc - archiwum gg
    By karen in forum Newbie - dla początkujących!
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 04-26-2007, 13:40
  4. Archiwum
    By draggon in forum Hacking
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 01-28-2007, 17:36
  5. Dostęp do archiwum.
    By MissNobody in forum Hacking
    Odpowiedzi: 1
    Autor: 10-19-2006, 15:42

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj