Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 14

Temat: ściaganie plików "tylko" dla użytkowników

  1. #1
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    4

    Domyślnie ściaganie plików "tylko" dla użytkowników

    Witam,

    otóż mam małą prośbę. jestem total newbie i chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwe ściagnięcie plików ktore są żekomo tylko dla zarejestrowanych użytkowników. jeżeli jest taka możliwosc to prosilbym o wytłumaczenie wszystkiego w miarę zrozumiale.

    dziekuję bardzo

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Pelen checi do pomocy... ale prosze wytlumacz o co Ci chodzi - jaki system, skad to ma byc sciagane... to co potrzebujesz to obejsc lub oszukac weryfikacje userow przy pobieraniu pliku a tak zadajc pytanie nic nie zrobisz...

  3. #3
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    4

    Domyślnie

    no wlasnie potrzebuje obejśc weryfikacje userow na strone www
    po wejsciu na strone pokazuje sie ze mam brak autoryzacji
    a adres strony jest takiego typu:

    http://adres/download.php?id=01
    Ostatnio edytowane przez kebab11 : 10-18-2006 - 16:51

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    Brok
    Postów
    42

    Domyślnie

    Na tak postawione pytanie mam taką odpowiedź:

    Pozdrawiam

  5. #5
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    4

    Domyślnie

    .............................
    Ostatnio edytowane przez kebab11 : 09-21-2007 - 23:01

  6. #6
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    I to samo ja moge powiedziec... nic z tego nie rozumiem - adres w postaci http://domena/download.php?... to NIC NIE ZNACZY - jak mam wiedziec jakie to jest oprogramowanie i czy jest sposob aby je ominac, skoro nie moge go zobaczyc bo nie podajesz adresu... Wybacz ale musisz w tym wypadku radzic sobie sam.

  7. #7
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    4

    Domyślnie

    ...................
    Ostatnio edytowane przez kebab11 : 09-21-2007 - 23:00

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Hehe - dobry tekst 'won sie uczyc' :-)

    Dobra... to teraz na serio - wiekszosc aplikacji posiada bledy. Niektore sa banalne, inne nieco trudniejsze do znalezienia, jedne powoduja wywalenie sie softu (co juz daje nam sporo informacji o systemie, oprogramowaniu i jego strukturze logicznej) a inne powalaja calosc na kolana.

    Jesli posiadasz konto o ograniczonym dostepie i wiesz jaka jest roznica miedzy userem zalogowanym a niezalogowanym (cookie/specjalny url/itp) to mozna podjac sie proby zlamania zabezpieczen w sposob mniej inwazyjny niz pusty atak silowy...

    Inaczej ciezko cokolwiek powiedziec. Aplikacja prowadzaca te strone wyglada na custom-code napisany specjalnie w tym celu. Spore jest wiec prawdopodobienstwo ze jakies uzyteczne dla ciebie bledy sie tam znajda...

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Postów
    27

    Domyślnie Gwo

    No coz jak jestes cierpliwy, to przesle Ci te Zjednoczenie w koncu i tak bedziesz pewnie musial poczytac o tym zjednoczeniu wiec w sumie z jednej strony cel szczytny...ale na PM prosze o kontakt

  10. #10
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    do kosza. Niezwłocznie.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Polecenia "shellowe" windowsa
    By `^` in forum Windows
    Odpowiedzi: 4
    Autor: 01-22-2007, 20:14
  2. Odpowiedzi: 4
    Autor: 10-10-2006, 16:44
  3. [c/c++]Socket i "Struct"
    By skiter in forum C/C++
    Odpowiedzi: 0
    Autor: 10-10-2006, 07:13
  4. Odpowiedzi: 1
    Autor: 07-24-2006, 04:08

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj