Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Firewall na Ruterze co dalej

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jun 2007
    Skąd
    UK
    Postów
    76

    Post Firewall na Ruterze co dalej

    Witam wszyskich

    Nie wiem czy to troche nie za glupie pytanie ale wkoncu do tego jest formu zeby pytac co nie Moze ktos mi odpowie

    Jesli ktos ma router z wbudowanym firewall-em ktory nie przepusza zadnych pakietow / informacji czy da rady z nigo cos wyciagnac.

    Mianowicie na moim domowym servie mam ruter z firewallem skanowalem go ostatnio nmap-em itp softem i nic Zadnych informacji nie pokazuje . Wszyskie porty pozamykane

    Czy da rady cokolwiek z nigo wyciagnac.

    Dzieki za pomoc i nara

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Wszystko zalezy od konfiguracji. Jesli to router na ktorym nie wlaczono zdalnej administracji to wiekszosc tego typu urzadzen nic nie pokaze. Wszystkie polaczenia przychodzace ze swiata beda wywalane i nic nie wejdzie do srodka.

    Jedyna opcja aby cos sie pokazalo to wlaczyc administracje zdalna na porcie WAN - wtedy zobaczylbys np. ekran logowania do routera laczac sie z nim z zewnatrz. W kazdym innym wypadku router przepusci tylko pakiety z odpowiedziami na polaczenia zainicjiwane z sieci LAN, kazdy inny pakiet odrzuci albo jeszcze prosciej - zignoruje, co pozwoli oszczedzic przepustowosci na laczu (ale zabiera za to sporo informacji ktore moga pomoc w diagnostyce problemow).
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2007
    Skąd
    UK
    Postów
    76

    Post Firewall na Ruterze co dalej

    To znaczy ze nie da radu se zachaczyc domowego albo kolegi rutera (NAT-a) jesli nie ma uruchomionych zadnych demonow (ftp, ssh, http/s) na nim

    No to lipa

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Raczej nie, bo niby z czym sie polaczysz?! Mowie 'raczej' bo moze czegos nie wiem, ale jeszcze nie widzialem aby ktos wlazl do takiej sieci albo nawet na router. Poza tym wiekszosc routerow (jesli nie mowimy o jakim PC z linuxem/bsd) ma system operacyjny tak prosty, ze wlamywanie sie tam nie ma sensu bo i tak nie da sie z tym nic zrobic... no chyba ze wylaczyc i zablokowac
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

Podobne wątki

  1. TT ONE i co dalej????
    By CZARNULA.de in forum Systemy radiokomunikacyjne
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 07-07-2007, 01:32
  2. Jaki FireWall pod XP SP2 z avastem pro 4.7
    By mezecik in forum Security
    Odpowiedzi: 8
    Autor: 05-25-2007, 10:39
  3. Antyvir + Firewall pod Linuxa
    By kryllann in forum Security
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 05-09-2007, 21:10
  4. znam IP co dalej?
    By open in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 04-29-2007, 10:30
  5. NetCut..i co dalej?
    By northdakota in forum Security
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 03-14-2007, 16:52

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52