Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 15

Temat: Złamałem - info dla admina

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Question Złamałem - info dla admina

    Jestem początkującym - interesuje mnie etykieta hackerów czy coś w tym stylu. Problem: złamałem komuś serwis (xss albo włam tylko dla sprawdzenia tylko czy można się włamać - bez pobierania informacji czy danych klientów...). Podejrzewam, że trzeba powiadomić admina , ale czy dopuszczalne jest modyfikowanie strony głównej, aby powiadomić internautów? Chodzi mi o do jakich kroków mogę się posunąć, aby sprawdzać serwis internetowy (wiem, że DoS i inne cracki nie wchodzą w grę). Wreszcie - głównie chciałbym wzmacniać bezpieczeństwo stron www, czyli współpracować z twórcami owych serwisów (może powinienem powiadomić ich lub zapytać o zgodę zanim "przetestuję" ich strony) - nie chcę mieć po prostu problemów z prawem. Proszę o info.

  2. #2

    Domyślnie

    No jak się z nimi nie dogadasz , to będzie wtedy traktowane jako przestępstwo chociaż w polskim prawie jest cos takiego ze karane jest włamanie które wiąże się ze szkodami , ataki z rodziny DDoS są w Polsce legalne , powinieneś się teoretycznie najpierw z nimi skontaktować, Żeby potem nie mieć żadnych problemów.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  3. #3
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    musisz dogadac sie z adminem bo jak pójdzie na PsY to ....



    Lista co ciekawszych paragrafów z Nowego kodeksu Karnego dotycząca przestępstw komputerowych i nie tylko.


    Art.130


    §3: Kto, w celu udzielenia obcemu wywiadowi wiadomości określonych w §2, gromadzi je, przechowuje, włącza się do sieci komputerowej w celu ich uzyskania albo zgłasza gotowość działania na rzecz obcego wywiadu przeciwko Rzeczpospolitej Polskiej podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.


    Art.267