Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 15

Temat: Złamałem - info dla admina

  1. #1
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    2

    Question Złamałem - info dla admina

    Jestem początkującym - interesuje mnie etykieta hackerów czy coś w tym stylu. Problem: złamałem komuś serwis (xss albo włam tylko dla sprawdzenia tylko czy można się włamać - bez pobierania informacji czy danych klientów...). Podejrzewam, że trzeba powiadomić admina , ale czy dopuszczalne jest modyfikowanie strony głównej, aby powiadomić internautów? Chodzi mi o do jakich kroków mogę się posunąć, aby sprawdzać serwis internetowy (wiem, że DoS i inne cracki nie wchodzą w grę). Wreszcie - głównie chciałbym wzmacniać bezpieczeństwo stron www, czyli współpracować z twórcami owych serwisów (może powinienem powiadomić ich lub zapytać o zgodę zanim "przetestuję" ich strony) - nie chcę mieć po prostu problemów z prawem. Proszę o info.

  2. #2
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    726

    Domyślnie

    No jak się z nimi nie dogadasz , to będzie wtedy traktowane jako przestępstwo chociaż w polskim prawie jest cos takiego ze karane jest włamanie które wiąże się ze szkodami , ataki z rodziny DDoS są w Polsce legalne , powinieneś się teoretycznie najpierw z nimi skontaktować, Żeby potem nie mieć żadnych problemów.
    "dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie."

  3. #3
    Avatar Sardihan
    Sardihan jest offline Blastmaster
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    musisz dogadac sie z adminem bo jak pójdzie na PsY to ....



    Lista co ciekawszych paragrafów z Nowego kodeksu Karnego dotycząca przestępstw komputerowych i nie tylko.


    Art.130


    §3: Kto, w celu udzielenia obcemu wywiadowi wiadomości określonych w §2, gromadzi je, przechowuje, włącza się do sieci komputerowej w celu ich uzyskania albo zgłasza gotowość działania na rzecz obcego wywiadu przeciwko Rzeczpospolitej Polskiej podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.


    Art.267


    §1: Kto bez uprawnienia uzyskuje informacje dla niego nie przeznaczona, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do lat 2.


    §2: Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której jest nieuprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem specjalnym.


    §3: Tej samej karze podlega ten, kto informacje uzyskaną określoną w §1 lub §2 ujawnia innej osobie.


    §4: Ściganie przestępstwa określonego w paragrafach 1-4 następuje na wniosek poszkodowanego.


    Art.268


    §1: Kto nie będąc do tego uprawnionym , niszczy, uszkadza, usuwa lub zmienia zapis istotnej informacji albo w inny sposób udaremnia lub znacznie utrudnia osobie uprawnionej zapoznanie się z nią, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


    §2: Jeżeli czyn określony w §1 dotyczy zapisu na komputerowym nośniku informacji sprawca podlega karze do lat 3.


    §3: Kto dopuszczając się czynu określonego w §1 lub §2 wyrządza znaczna szkodę majątkową podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.


    §4: Ściganie przestępstwa określonego w §1-3 następuje na wniosek pokrzywdzonego.


    Art.269


    §1: Kto, na komputerowym nośniku informacji, niszczy, usuwa, uszkadza lub zmienia zapis o szczególnym znaczeniu dla obronności kraju, bezpieczeństwa w komunikacji, funkcjonowaniu administracji rządowej, administracji samorządowej albo zakłóca, uniemożliwia automatyczne gromadzenie lub przekazywanie takich informacji podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.


    §2: Tej samej karze podlega ten kto dopuszcza się czynu określonego w
    §1, niszcząc lub wymieniając nośnik informacji lub niszcząc albo uszkadzając urządzenie służące automatycznemu przetwarzaniu, gromadzeniu lub przesyłaniu informacji.


    Art.278


    §1: Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudza rzecz ruchoma podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    Przepisy z §1 stosuje się odpowiednio do kradzieży energii lub karty upoważniającej do podjęcia pieniędzy z automatu bankowego.



    Art.287


    §1: Kto, w celu osiągnięcia korzyści materiałowej lub wyrządzenia innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie, gromadzenie lub przesyłanie informacji lub zmienia, usuwa albo wprowadza nowy zapis na komputerowym nośniku informacji podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.


  4. #4
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    Sardihan - ciekawa lista nie wszystkie znalem dzięki za lekturę..

    co do problemu - polecał bym sie najpierw dogadać i spisać odpowiednie papiery - tqm już kilka pozycji wymieniał na forum - nie pamiętam dokładnie więc poszukaj...
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Ja raz znalazlem stronke w sieci ktora ktos podmienil - perfidny hack Ciezko bylo znalezc wlasciciela i jakis namiar bo we WHOIS dane domeny lipne - tzw proxy - widac kto prowadzi DNS ale nie kto kupil domene... ale za to google cache wiedzial i zadzwonilem do firmy aby zdjeli strone i zalatali serwer...

    Pierwsze pytanie - a kto mowi? Odpowiedzialem 'Przychylny internauta, ktory nie chce abyscie tracili kase i renome przez jakiegos cwaniaka... i kopnijcie w dupe swojego admina aby zabral sie do pracy' i sie rozlaczylem... 2 minuty pozniej strony nie bylo, po 15 wrocila juz poprawna

    Jesli chcesz dzwonic wczesniej do firmy pytac o pozwolenie to sie nie zdziw jak Ci powiedza NIE i zagroza konsekwencjami jesli cos sie stanie (nawet jak to nie bedziesz ty)...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  6. #6
    Zarejestrowany
    May 2007
    Postów
    2

    Domyślnie Dzięki za pomoc

    Dzięki, chociaż wcale nie zachęciliście mnie Do bani - nie można nawet pohakować, aby adminom ułatwić życie. Co zatem mam łamać? Mój domowy system? To umie każdy noob - ciężko nie pamiętać swoich haseł Nauka dla samej wiedzy, że ktoś ma luki i nie można go o tym powiadomić też mnie nie pociąga. Mimo wszystko - dzięki za trud.

  7. #7
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Skąd
    ex machina
    Postów
    130

    Domyślnie

    Ściągnij, zainstaluj, hackuj do woli:
    http://www.damnvulnerablelinux.org/

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Zaloguj sie do wlasnego kompa nie uzywajac hasel... albo popros kumpla aby zmienil ci hasla i wlamuj sie na drugiego kompa

    Jak masz jednego kompa to polecam VMWare Serwer - licencje sa darmowe po zarejestrowaniu sie na stronie - do takich zabaw jak znalazl...
    ctrl-alt-del.cc - soft reset site for IT admins and other staff :-)

  9. #9
    Avatar eMCe
    eMCe jest offline Emil Grzegorz Gubała
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1,767

    Domyślnie

    O wszelkiej maści hackme - nie wspominając - to fajna zabawa przyokazji
    Agencja reklamy kielce (mały kilkudniowy case pozycjonerski )

  10. #10
    31337 jest offline Banned
    Zarejestrowany
    Apr 2007
    Postów
    367

    Domyślnie

    dobry hacker napisze owned na stronie głównej
    zły hacker dobierze sie do bazy i zarobi na tym majątek

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. jak ODCZYTAC hasło admina w xp
    By zbusiu in forum Hacking
    Odpowiedzi: 13
    Autor: 03-06-2008, 18:44
  2. hasło admina w XP- read-only problem
    By badman in forum Odzyskiwanie haseł
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 05-14-2007, 20:30
  3. Jak oszukać admina??-
    By nooldor in forum Hacking
    Odpowiedzi: 10
    Autor: 01-24-2007, 14:25
  4. blokada admina w szkole
    By ironwall in forum Windows
    Odpowiedzi: 13
    Autor: 01-20-2007, 19:13
  5. Info o posiadaczu numeru gg
    By viper115 in forum Hacking
    Odpowiedzi: 8
    Autor: 12-13-2006, 17:14

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52