Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: zewnętrzne IP - jak to rozumieć?

Domyślnie zewnętrzne IP - jak to rozumieć?

Witam!
    Zajmuję się testami penetracyjnymi od ponad roku, lecz bazowały one na sieci lokalnej. Postanowiłem zrobić krok dalej i wyjść po za sieć. Od jakiegoś czasu duży nakład kładłem na rekonesans, który jest bardzo istotny jeśli chodzi o atak na system po za siecią lokalną. Lecz jednego nie mogę zrozumieć, szukałem informacji na ten temat, ale znajdywałem różne odpowiedzi, co zaprowadziło mnie tutaj i postanowiłem założyć temat.
    Otóż często się spotyka, że cała sieć ma jedno IP zedwnętrzne, np. u mnie tak jest. Każdy komputer, każde urządzenie podpięte do routera ma to samo IP zewnętrzne. Zatem wyjaśnijcie mi, gdy używając metasploita, wpisując adres IP, które jest IP kilku urządzeń, co dany program będzie atakował Router? Wszystko na raz?
    Wiem, pytanie jest głupie, dla tego, co wie na czym to polega, ale dla mnie póki co jest to bardzo nielogiczne.
    Nie jestem totalnym początkującym, tak jak pisałem, w sieci lokalnej działałem do tej pory z pozytywnym skutkiem, więc coś tam wiem, ale chcąc wyjść po za LAN, zastanowiłem się nad tym problemem i stanąłem.

Mam jeszcze jedno pytanie. Jestem osobą młodą, lecz bez studiów(niestety, życie i mnie nie oszczędziło i człowiek musiał iść do pracy i zrezygnować ze studiów), interesuję się bezpieczeństwem/testami penetracyjnymi, o czym świadczy moja biblioteczka, która jest wyposażona w kilka lekturek z wydawnictwa Helion nt. testów penetracyjnych, metasploita, Wireshark itp., czy jakikolwiek pracodawca dałby mi szansę? Jak - może z własnego doświadczenia - uważacie?

Pozdrawiam !

Domyślnie

To traszke skomplikowany temat.
    Najpierw przeczytaj jak dziala NAT. Zajmujesz sie tym od ponad roku powinnienes wiedziec jak to dziala mniej wiecej.