Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 13

Temat: Pytanie do zaawansowanych. Jak wy się tego wszystkiego nauczyliście ?

Lightbulb Pytanie do zaawansowanych. Jak wy się tego wszystkiego nauczyliście ?

Witajcie, jestem nowy i dla informacji jestem w 3 klasie technikum informatycznego. Bardzo mnie interesuje dzial hackingu, w szkole zapewne już mnie tego nie nauczą ani nigdzie indziej. Interesuje mnie to jak doświadczeni hakerzy się teo wszystkiego nauczyli. W internecie nie ma nic sensownego ani żadnych poradników, chyba, że słabo szukałem. Od dawna chciałem się dowiedzieć jak komuś zdalnie sterować jego komputerem(próbowalem i szukalem różnych sposobów na kompie kolegi oczywiście za jego zgodą ale to nie działało). Jak się robi ataki na strony? gdzie tego wszystkiego sie nauczyć dowiedzieć ? Chciałbym żeby ktoś doświadczony mi w skrócie to objaśnił

Domyślnie

Nie jestem może jakimś zaawansowanym hakerem ale jeżeli chodzi o drogę jaką idziemy do celu to mniej więcej wiadomo.
    -instaluj linuxa(najlepiej jako drugi system)ja zaczynałem od ubuntu potem debian i teraz jestem w trakcie instalacji freeBSD (nie sprzeczajmy się czy to linux czy nie)
    -naucz się programować
    -opanuj komendy terminala
    A propo filmów w sieci na youtube można znaleść może nie jak się włamać do PKO ale np. przechwytywanie sesji, łamanie haseł windowsa IOS itp.

P.S. http://hack.pl/forum/newbie-dla-pocz...ruktazowe.html - daleko było szkukać
    Ostatnio edytowane przez kamilosm : 09-25-2014 - 21:04

Domyślnie

po co linuxa?
    Zależy jak definiujesz hakowanie.
    Ostatnio edytowane przez lame2 : 09-26-2014 - 10:32
    Głos racjonalny.

Domyślnie

Ja uczę się cały czas bo wiedzę trzeba ścigać jak "kania dżdżu..."
    * markossx *

Domyślnie

"hakowanie" bez linuxa(unixa) to jak wbijanie gwoździ gumiakiem- da się ale lepiej młotkiem ale ja ze swojej strony polecam rzucić się na głęboką wodę-BSD

Domyślnie