Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: dziwny biały ekran

Domyślnie dziwny biały ekran

dzień dobry,
    w zasadzie to nie znam się na komputerach, informatyka to dla mnie czarna magia...
    mam od kilku dni dziwny problem z używaniem laptopa, DELL Inspiron z windows7,po zalogowaniu i przeczytaniu tego miłego napisu "zapraszamy" na ułamek sekundy pojawia mi się mój pulpit a następnie całkowicie biały ekran; jedyna działająca kombinacja przycisków to ctrl+alt+delete,
    - po jej zastosowaniu i wybraniu "uruchom managera zadań" pojawia
    się znów biały ekran;działa mi za to opcja "wyloguj" czy "przełącz użytkownika", no i oczywiście "uruchom ponownie", "uśpij", "zamknij".
    Jedynym znanym mi sposobem dorwania się do pulpitu jest wylogowywanie się i w momencie kiedy znów, w momemcie wylogowywania, pojawia się na ułamek sekundy mój pulpit, klikanie na pliki zapisane na pulpicie - czasami zdążę to zrobić (raz na 20 prób)i wtedy system pyta czy kontynuować wylogowanie czy je anulować, gdyż otwarte zostały pliki/programy/aplikację na które właśnie kliknąłem - jeśli zdążę kliknąć na "analuj" to - jeśli mnie jednak nie wyloguje - pojawia się mój pulpit i mogę wykonywać wszystkie czynnośći na pulpicie, łączyć z netem itd
    - co ciekawe, utworzyłem dodatkowego użytkownika i do jego pulpitu mogę logować się bez problemów i w dowolnym momencie, ale jak chcę przełączyć na użytkownika głównego to znów mam biały ekran - O CO TU CHODZI?
    Przeskanowałem kompa przy użyciu McAfee oraz TuneUp Utilities 2012 i żadnego wirusa nie wykryłem, ponadto ten ostatni program naprawił mi 380 błędów rejestru. Niestety przy każdym kolejnym włączeniu kompa i logowaniu mam to samo - dostanie się do pulpitu zabiera mi od 10 do 40 min., paranoja.
    Proszę o pomoc bo nerwy już mnie zawodzą...
    Ostatnio edytowane przez boorak : 10-08-2012 - 13:12

Domyślnie

Utwórz nowy profil (użytkownika) tak jak zrobiłeś to poprzednio przegraj dane i problem solved.

Domyślnie