Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: Brak Internetu na BT4

Domyślnie Brak Internetu na BT4

Witam, na samym wstepie chcialbym powiedziec, ze linux to dla mnie nowosc, wiec prosze o wyrozumialosc, poniewaz jestem... poprostu glupi ? xD

A wiec tak. Wiem ze ten problem byl poruszany juz kilka razy, ale, po przeczytaniu rozwiazan i zastosowaniu ich u mnie zadna nie pomogla.

Mam internet bezprzewodowy, BT 4 na usb.
    Odpalam BT 4 z usb i komenda :

/etc/init.d/networking start

probuje wlaczyc internet.
    Niestety nic to nie daje.

Wiem ze opis problemu jest marny i nie wiele mozna sie z niego dowiedziec, ale jak juz wspomnialem jestem zielony i nie wiem jak moge opisac taki problem.

Moge jeszcze dodac ze Network controller to : RaLink RT3090 Wireless 802.11n IT/1R PCIe
    Enthernet controller to : Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8111/81688 PCI Express Gigabit Enthernet controller (rev 06).

Moje pytanie brzmi :
    Co jest przyczyna ? I jak rozwiazac ten problem ?

Bardzo bym prosil aby odpowiedzi byly opisane tak abym mogl je zrozumiec
    Ostatnio edytowane przez Muffik : 03-05-2011 - 02:14

Domyślnie ...