Pokaż wyniki 1 do 10 z 10

Temat: Gra rozpoznaje podmieniony plik...

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    8

    Domyślnie Gra rozpoznaje podmieniony plik...

    Mam takie pytanie czy można i jak podmienić plik bmp w grze, programie (dokładnie to Metin2). Jak podmieniam jakiś inny plik niż bmp to działa, a jak podmienie obrazek to przy ładowaniu gry gdzie są "checking file..." ściąga się w serwera plik od nowa. Obrazek który podmieniłem działa za pierwszym razem, ale za kolejnym już nie i folderze z grą przywraca się początkowy obrazek. Czy ktoś mógłby by powiedzieć jak zmienić plik aby był na cały czas już? Plik nazywa się main.bmp mój plik którym podmieniam też i oba mają dokładnie taki sam rozmiar w pikselach i w bajtach (dokładnie tyle samo co do bajta).

  2. #2
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    216

    Domyślnie

    Czy ktoś mógłby by powiedzieć jak zmienić plik aby był na cały czas już?
    to zalezy od skila. jak szukasz gotowego execa - powodzenia.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    8

    Domyślnie

    No może ktoś wie w którym miejscu w którym pliku mam resource hackerem zmienic aby patch tego nie sprawdzał

  4. #4
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    216

    Domyślnie

    czym?
    smieszny jestes.

    masz 3 opcje:

    * RE pliku gry, wywalenie procedury ktora sprawdza
    * fasm+piszesz driver i podmieniasz IoCreateFile
    * napisac co to za gra, i liczyc ze "ktos" kto ma za duzo wolnego czasu ci to zrobi

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    8

    Domyślnie

    No napisałem już że gra to "Metin2". To o czym piszesz jest dla mnie niezrozumiałe bo nie znam się na hackowaniu ani programowaniu na razie więc nie będę umiał tego zrobić. Nie wiem w jaki sposób ten sprawdzacz wie że plik jest inny. Jak wywalam plik który sprawdza to przy uruchamianiu gry wyskakuje błąd i nic poza tym. Jest też plik który ma w sobie tylko patch.metin2.pl i jak go wywalam to przy sprawdzaniu pisze tylko cannot find ...*.dll, *.bmp i sie nie włącza. Chciałem zrobić stronke na której bedą pliki o takich samych nazwach jakie on sprawdza ale to nie działa.

  6. #6
    Zarejestrowany
    May 2008
    Postów
    321

    Domyślnie

    Cytat Napisał klusekman Zobacz post
    No napisałem już że gra to "Metin2". To o czym piszesz jest dla mnie niezrozumiałe bo nie znam się na hackowaniu ani programowaniu na razie więc nie będę umiał tego zrobić. Nie wiem w jaki sposób ten sprawdzacz wie że plik jest inny. Jak wywalam plik który sprawdza to przy uruchamianiu gry wyskakuje błąd i nic poza tym. Jest też plik który ma w sobie tylko patch.metin2.pl i jak go wywalam to przy sprawdzaniu pisze tylko cannot find ...*.dll, *.bmp i sie nie włącza. Chciałem zrobić stronke na której bedą pliki o takich samych nazwach jakie on sprawdza ale to nie działa.
    złe wymiary inny rozmiar pliku
    00110100 01101110 01100100 01110010 00110001 01110101
    How To Become A Hacker
    Polskie forum programistów java

    Ubuntu - staroafrykańskie słowo które po przetłumaczeniu brzmi "nie umiem zainstalować i skonfigurować debiana"

  7. #7
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    836

    Domyślnie

    Otwórz plik oryginalny i zczytaj wartości ASCII ostatnich 4 bajtów.
    Potem te 4 bajty wklej w swój plik - oczywiście w to samo miejsce: P

    to ostatnie na myśl co mi przychodzi po Twoim opisie. Nowy plik przygotuj w PS a nie Paint.

    podpowiedź: musisz użyć edytora ASCII - w notatniku tego nie zrobisz - przynajmniej może Ci być ciężko.


    PS: 4ndr1u - czytaj pierwszy post a nie ostatni: PPPP
    Ostatnio edytowane przez Elitegroup : 01-19-2009 - 10:20

  8. #8
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    8

    Domyślnie

    A mógłbyś mi polecić jakiś edytor? Bo ściągłem jakiś ASCII Art Edytor, ale nie wiem czy o to chodzi. Plik od tego programu ASCII nazywa sie "Sygnaturki" i nie bardzo wiem co mam zrobić, bo kiedy wczytuje plik który chce podmienić to pisze tyle:
    Kod:
    BM¸ü
    i jak wczytuje swój plik to też są takie same znaki. Swój obrazek robie PS'em i oba mają taki sam format (bmp), ale na końcu mam wybrać czy 24 bit czy ileś tam, ale domyślnie jest zaznaczone 24 i nic nie zmieniam.

  9. #9
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    836

    Domyślnie

    był taki fajny edytorek z Norton Utilities. <de.exe>

    24bit ok - standard. (16,7 mln kolorów)

  10. #10
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    836

    Domyślnie

    Seoceo2008:

    odnośnie ugg boots-ów:

    Le prix du BMP est déterminé en fonction d'un découpage de diskietqe et de sa périphérie par zones. Il en existe 8. Ces rasanti permettent de circuler sur tout le réseau du format, dans les bus et le RAR archvous. Vous pouvez demander la carte de ces zones &agrave; chaque station de lumona et de BMP (bitmap), elle vous sera remise gratuitement.

Podobne wątki

  1. Gra My-fantasy.net
    By Czekoladka in forum Hacking
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 08-10-2008, 08:46
  2. Co zrobić żeby gra myslała ze jestem z USA?
    By kruszon92 in forum TCP/IP/Analiza/Badanie
    Odpowiedzi: 3
    Autor: 06-29-2008, 18:06
  3. nie rozpoznaje wi-fi na USB...
    By soovek in forum Windows
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 06-21-2008, 18:29
  4. Odpowiedzi: 10
    Autor: 05-04-2007, 17:39

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj