Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: "Dla studentow" jak oni to sprawdzaja ?

  1. #1
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie "Dla studentow" jak oni to sprawdzaja ?

    niewewiem do jakiego dzialu niech bendzie tu
    jak te firmy sprawdzaja czy jestem studentem ?
    mam na mysli te programy np Perl dev kit pro/ adobe costam które sa zadarmo dla studentow

  2. #2
    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Skąd
    no przed monitorem przecież...
    Postów
    474

    Domyślnie

    Często dzieje się tak, że ich nagrane kopie są wydawane studentom jakiejś uczelni, jak np. Visual Studio w Politechnice Warszawskiej. Oczywiście kopiować możesz bez ograniczeń, jesli trafiasz na taki program np. gdzieś w necie, to najprawdopodobniej nie sprawdza wcale. Podejrzewam, że w takim wypadku zapewne w razie jakiejś kontroli musisz mieć jakiś dokument potwierdZzający że jesteś studentem, lub też oznacza to pośrednio, że nie możesz używać takiego programu w celach komercyjnych i tyle. Oczywiście są to tylko moje domysły.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    jest sobie :
    http://www.activestate.com/education...rlDevKit&_pu=1

    jak podam tam zmyslana szkołe (uniwesytet imienia kevina mitnicka ? )
    to jak oni sprawdzaja czy to istnieje ? szukaja w googlach ? dzwonia ?

  4. #4
    Zarejestrowany
    Aug 2007
    Skąd
    Przed komputerem...
    Postów
    148

    Domyślnie

    Wątpię, żeby sprawdzali. To jest raczej na tej zasadzie tak jak przy grach, programach, muzyce etc. Póki Cie nikt nie sprawdzi to możesz przecież korzystać sobie z piratów. I przy tym było by raczej podobnie. Gdyby wpadł Ci ktoś na domu i sprawdził to, to wyjdzie, że nie jesteś studentem i zabulisz Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenia.