Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 10 z 27

Temat: co kolega ma na monitorze - czyli cudzy ss

  1. #1
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    2

    Cool co kolega ma na monitorze - czyli cudzy ss

    Witam!

    Moja pytanie brzmi, czy znając numer ip kolegi za pomocą jakiegos programu mogę zobaczyć zawartość jego ekranu (mam na myśli screenshoota )

    Z gory dzieki za odpowiedz, bylbym tez wdzieczny za podanie linka do takowego programu

  2. #2
    Avatar ble34
    ble34 jest offline jestem bugiem
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Skąd
    krzesło
    Postów
    681

    Domyślnie o

    ja pierniczhe normalnie to ja w chodze na newbie bo jestem looserem a w hackingu atkie quest lecą starny no coty poprostu

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesiek27
    Moja pytanie brzmi, czy znając numer ip kolegi za pomocą jakiegos programu mogę zobaczyć zawartość jego ekranu (mam na myśli screenshoota )

    Z gory dzieki za odpowiedz, bylbym tez wdzieczny za podanie linka do takowego programu
    Kiedys byl NetBus i NetBus 2.0 - sa one wykrywane przez programy antywirusowe i inne antyszpiegi wiec nie zrobisz teog bez wiedzy kolegi. Podejrzewam ze w google znajdziesz tez cos innego co moze nie jest wykrywane. Ogolnie taka mozliwosc jest... jesli masz swobodny dostep do tego IP (brak firewall'a po drodze).

    Ble34 - Twoj post nic nie wnosi poza tym ze jest nie na miejscu. Prosze powstrzymaj sie od takich komentarzy.

  4. #4
    Zarejestrowany
    Oct 2006
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał tqm
    Kiedys byl NetBus i NetBus 2.0 - sa one wykrywane przez programy antywirusowe i inne antyszpiegi wiec nie zrobisz teog bez wiedzy kolegi. Podejrzewam ze w google znajdziesz tez cos innego co moze nie jest wykrywane. Ogolnie taka mozliwosc jest... jesli masz swobodny dostep do tego IP (brak firewall'a po drodze).
    dzieki wielkie, kolega to taki noobek i nie ma zadnego anty vira na kompie . A przeslanie mu ss z jego wlasnego ekranu ma wslasnie na celu uswiadomienie mu, ze kazdy moze to zrobic (kolega upiera sie, ze antywirus nie jest mu potrzebny bo nic nie sciaga).

    P.S. Czy windowsowy firewall zablokuje ten netBus? I tez slyszalem, ze sa takie fajne programy co to pozwalaja np. na wysuniecie stacji dyskow lub pojawienie sie na ekranie komunikatu o bledzie. Kuzyn kiedys pokazywal mi podobny program, tylko ze nie pamietam nazwy

  5. #5
    Zarejestrowany
    Jun 2006
    Skąd
    rand(.eu)
    Postów
    8,748

    Domyślnie

    NetBus na to pozwala wlasnie... mozna pobawic sie CD-ROM'em, mozna pomerdac mysza po ekranie i takie tam ;-) Cala zabawa w tym ze trzeba to zainstalowac jako user najpierw na kompie albo poszukaj pliku whackamole.exe ze stara wersja tego narzedzia (o ile pamietam 1.6 albo 1.7) i to jest jako trojan - niby durnawa gierka ale backdoor sie instaluje :-)

  6. #6
    epi
    epi jest offline
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    18

    Domyślnie a ja szukam czegos

    szukam czegos ze co dana osoba na kompie napisze albo odbierze zwlaszcza tlen ukaze sie u mnie na kompie

  7. #7
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    www...
    Postów
    30

    Domyślnie

    to słyszałem kiedys o skrypcie...do stron www ściagającym i instalującym na komie ofiary pliki exe...bez jego wiedzy a wec trojany tez...
    ...
    Chcę być człowiekiem znającym internet od podszewki...
    ...
    i szukam pomocy Tu !!

  8. #8
    epi
    epi jest offline
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    18

    Domyślnie

    ale jak to zrobic prosze o porade ten ktos ma na kompie avg program antywirusowy jest tez mozliwosc ze moge zainstalowac ten plik bezposrednio z dyskietki czy cd

  9. #9
    Avatar Sardihan
    Sardihan jest offline Blastmaster
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Skąd
    polsza
    Postów
    747

    Domyślnie

    cafeini !!!!! jak go usunie to mu sie windown popsuje

    trojanypl.prv.pl (chyba)

  10. #10
    epi
    epi jest offline
    Zarejestrowany
    Dec 2006
    Postów
    18

    Domyślnie a jest ktos kto robi

    a jest ktos kto robi to na zlecenie i zna sie na tym

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52