Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: Namierzenie po numerze telefonu, karta sim

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Domyślnie Namierzenie po numerze telefonu, karta sim

    witajcie,
    mam wielki i zarazem trochę ciężki problem do rozwiązania... Mianowicie otrzymałam bardzo nieprzyjemnego smsa z obcego numeru, siec LycaMobile. Dzwoniłam na infolinię, mając nadzieję, że czegoś więcej się dowiem chociaż o miejscu skąd został wysłany sms, cokolwiek (o głupia) i jedyne co udało mi się wycisnąć od Pana przy telefonie to to, że telefon jest na kartę, nie na abonament. Podejrzewam jedną, bliską osobę o wysłanie tego smsa, ale nie mam jak tego sprawdzić, ponieważ numer aktualnie jest wyłączony (karta sim zapewne leży już dawno w śmieciach...) Czy jest możliwe dojście po numerze telefonu, po domowemu, skąd został wysłany ten sms, albo z jakim numerem imei został sparowany? Jestem kompletnie zielona w tym temacie, dlatego pytam... Czy ktoś mógłby pomóc? Nagroda gwarantowana ;-) Bardzo zależy mi na rozwikłaniu tej zagadki, jakiejkolwiek wskazówce kto o mógłby być...POMOCY

  2. #2

    Domyślnie

    Jeśli to jakieś poważne groźby to możliwe, że policja zechce się tym zająć i zbadać lokacje.

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jul 2008
    Skąd
    /dev/random
    Postów
    556

    Domyślnie