Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Huston mamy problem!

Domyślnie Huston mamy problem!

hej z programowania nie będę ukrywał - jestem zielony, próbuję się go uczyć, ale ciężko mi to idzie. Ostatnio na zajęciach dostałem program do uzupełnienia i nie mogę sobie z nim poradzić. Proszę o pomoc.

Kod:
    // ZAPOZNAJ SIE Z OPERACJAMI BITOWYMI I UZUPELNIJ PROGRAM:

// DOPISZ 2 FRAGMENTY, KTORE DLA DANEJ LICZBY m powoduja , ze program:
    //   ustawia "1" na bitach b7,b6 - ustawia "0" na bitach b1,b0 - reszte bitow neguje. 
    //   Wynik zmienionej liczby m pokazuje w postaci bitowej.
    //======================================================================================================
    #include <iostream.h>
    //--------------------------------------------------------------------------
    // Funkcja drukuje bity liczby a o dlugosci 1 bajta(8 bitow) 
    void pisz_bin (unsigned char a)
    {
     unsigned char maska=128, //b7=1, pozostale bity =0 ,zmienna 8-mio bitowa==1 bajt
    	           k=0;  //LICZNIK
     while(k<8)
          { 
                       //(a & maska) "wycina" z liczby a bit o tym samym numerze, na ktorym stoi "1" w maska
    	        if( a & maska )cout<<"1"; else cout<<"0";

//przesuwanie 1 w zmiennej maska o jedna pozycje w prawo     
                maska >>=1;  // to samo co: maska=maska>>1; lub maska /=2; lub maska=maska/2;
               k++;
          }
    }
    //==========================================================================                    
    int main ()
    { int a;
      unsigned  char  m;    //1 bajt <0;255>                     
      cout<<"OPERACJE NA BITACH - zacznij od liczby m=2\n";     
    while(1)
     {
        cout <<  "\n\nWczytaj  liczbe calkowita [0;255] ";
        cin>>a; m=(unsigned  char)a;
    	cout << " m      :"; pisz_bin(m);       cout << "\tliczba m, bity: b7,b6,b5,b4,b3,b2,b1,b0\n";
    	cout << " ~m     :"; pisz_bin(~m);      cout << "\tm - negacja bitow\n";