Pokaż wyniki 1 do 5 z 5

Temat: pape - polski prosty analizator PE dla reverserow inzynieri odwrotnej.

  1. #1
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    230

    Domyślnie pape - polski prosty analizator PE dla reverserow inzynieri odwrotnej.

    Witam, wydaje mi sie ze jest to odpowiedni dzial.

    Pisalem ponad miesiac narzedzie dla systemow win32 ktore jest zpewnoscia pomocne dla reverserow inzynieri odwrotnej.

    Program o ktorym mowa to odpwoiednich zagranicznych programowa analizty PE wzbogacony o disasembler kodu.

    Program pisany miesiac w czystym c winapi, posiada otwarty kod zrodlowy do ktorego kazdy moze sie dostac.

    Dlaczego pisalem takie oprogramowanie?

    Odpowiedz jest prosta, brakuje takich narzedzi, a program jest bardzo prosty w obsludze i w ciagu kilku sekund moze dostrczyc bardzo duzo informacji o programie .exe lub bibliotece .dll

    Zapraszam do ogladania screenow z jego pracy:

    Program po wlaczeniu:


    Program po analizie importow:


    Disasemblowana czesc sekcji kodu programu:


    A tutaj zapisany log w pliku tekstowym:


    Jest to bardzo prosty i malo wazacy program ktory bardzo ulatwia wczesna analize programow wykonywalnych win32.

    Cechy programu:
    -bardzo mala waga programu
    -pisany w surowym c winapi
    -otwarty kod zrodlowy
    -analizuje naglowki plikow exe / dll
    -analizuje sekcje struktury PE
    -wykonuje hexdumpy danych binarnych
    -wykonuje diasemblacje sekcji kodu
    -analizuje importy w programie
    -analizuje ciagi znakow zdefiniowane w programie
    -zapisuje czysto sformatowany log txt z swojej pracy

    Skompilowany program jak i zrodla mozna pobrac umnie na stronie:

    Wersja skompilowana:
    http://lowbyte.da.ru/software/pape/

    Otwarty kod zrodlowy:
    http://lowbyte.da.ru/sources/pape/

    Jako ze jestem wolnym programista projektu raczej nie bede rozwijaj dalej go, ide na przekor innym aby pisac inne rozwiazania dla siebie / innych za free etc.

    Do administracji: reklamuje wylacznie wlasny software o otwartym kodzie zrodlowym, serwis ktory hostuje dany projekt jest moja strona domowa.

    Pozdrawiam cyber aka pl.
    Ostatnio edytowane przez cyber_pl : 12-09-2009 - 16:43


  2. #2
    maciek jest offline IT
    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Skąd
    Łódź
    Postów
    249

    Domyślnie

    wszystko fajnie, tylko dlaczego w dziale hacking a nie Programowanie i C/C++
    Pozdrawiam

  3. #3
    Zarejestrowany
    Jan 2009
    Postów
    230

    Domyślnie

    Jesli dzial sie nie zgadza prosil bym o przeniesienie tematu, mam nadzieje ze jeszcze komus program sie przyda.
    Ostatnio edytowane przez cyber_pl : 12-09-2009 - 16:43


  4. #4
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Postów
    408

    Domyślnie

    A czemu po polsku?
    napisz po angielsku moze wiecej osob bedzie kozystac.

  5. #5
    Zarejestrowany
    Sep 2006
    Postów
    1,227

    Domyślnie

    Przeniosłem - trafna uwaga, Hekko.

    Najbardziej podoba mi się udostępnienie kodu źródłowego - chwała Ci za to.

Podobne wątki

  1. Prosty program w C
    By aleksandra1232 in forum C/C++
    Odpowiedzi: 10
    Autor: 03-10-2009, 14:42
  2. Odpowiedzi: 5
    Autor: 03-24-2008, 15:28
  3. prosty virus
    By pinger in forum Wirusy/Konie trojańskie
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 01-28-2008, 22:14
  4. Zna Ktos Polski Poradnik Byonda
    By lizer in forum /dev/null
    Odpowiedzi: 2
    Autor: 10-12-2007, 11:16
  5. analizator tcp/ip.....sprawdzony
    By ironwall in forum TCP/IP/Analiza/Badanie
    Odpowiedzi: 10
    Autor: 07-18-2007, 18:33

Tagi

Zasady Postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Subskrybuj