Pokaż wyniki 1 do 6 z 6

Temat: Pomocy

  1. #1

    Domyślnie Pomocy

    Witam jestem pierwszy raz na tej stronie lecz hackingiem interesuje sie już od kilku tygodni, znalazłem w internecie świetny kurs języka C++ myślałem na początku ze jest darmowy. wszystko było w nim ładnie pięknie wytłumaczone.Ale gdy doszedłem do 6 lekcji wywaliło mi komunikat ze muszę wykupić jakiś abonament (http://www.ithelpdesk.pl/kurs-c++/po..._3-strona.html)
    i teraz mam pytanie do was , bardziej zaawansowanych ode mnie czy nie da sie jakoś obejść tych zabezpieczeń bym mógł dokończyć kurs bezpłatnie xD?

    Proszę o pomoc w jakiś sensowny sposób a nie dogadywanie mi bo to nie pomoże a jestem początkujący i nigdy nie łamałem zabezpieczeń żadnych stron.

    I jeszcze jak umieściłem ten temat w złym dziale to z góry przepraszam.

  2. #2

    Domyślnie

    Teraz sie zorientowałem ze zamieściłem ten temat w dziale Wirusy/Konie trojańskie a miałem go napisać w hacking. Jeśli jest mozliwe to prosze o przeniesienie tematu i jeszcze raz wielkie sory

  3. #3

    Domyślnie

    Do dupy, bo nie pasuje ani tu, ani tu.
    A post przypomina setki typu "jak mam haknąć GG kumpla" albo "jak skrakować emaial mojej dziewczyny". Nie wiem, jak potraktują Twoją prośbę inni, dla mnie nadajesz się na 03.
    "...i stało się! Linie telefoniczne otworzyły mi bramę do świata
    upajającego jak heroina pulsująca w żyłach ćpuna! Elektronicznym
    sygnałem przekraczam wrota szukając ucieczki od codzienności,
    głupoty i niesprawiedliwości... i znajduję podobnych sobie."

  4. Domyślnie

    Darmowy powiadasz?

    Brakuje 1 i 2 lekcji (na 21 + materiały referencyjne). Wybacz, zagubiły się w akcji.
    www.lingubot.pl - projekt sztucznej inteligencji.

  5. #5

    Wink

    Jak ten jest płatny to poszukaj darmowego

  6. #6

    Domyślnie

    temat do zamknięcia
    autor prawdopodobnie nie wie jak ta strona dział a chce omijać zabezpieczenia
    00110100 01101110 01100100 01110010 00110001 01110101