Klienci BZ WBK nadal atakowani

Jakiś czas temu informowaliśmy o fałszywych mailach rozsyłanych do klientów WBK zawierających prośbę o pilne zalogowanie się na stronie banku i uaktywnienie swojego konta przez podanie numeru PIN do karty. W ostatnich dniach zaobserwowano kolejny wzrost ilości niebezpiecznych wiadomości.

Klienci banku, korzystający z usługi BZ WBK 24 otrzymują wiadomości o następującej treści:

„Uaktywnij konto BZ WBK 24
Aby uaktywnic konto BZ WBK 24, nalezy kliknac ponizsze lacze i wprowadzic Numer karty na wyswietlonej stronie w celu potwierdzenia BZ WBK 24.

Kliknij tutaj, aby uaktywnic konto

BZ WBK 24 mozesz równiez potwierdzic, logujac sie do swojego konta BZ WBK 24 pod adresem https://www.centrum24.pl/bzwbk24.html.

Dziekujemy za korzystanie z systemu BZ WBK 24!

Zespól BZ WBK 24.
Bank Zachodni WBK S.A.”

Po kliknięciu w link ofiara zostaje przekierowana na specjalnie przygotowaną stronę, która przypomina oryginalną witrynę banku i ma za zadanie pobieranie poufnych informacji (numery PIN, numer karty) od niczego nieświadomych użytkowników.

W przypadku podania na fałszywych stronach danych dotyczących kart płatniczych dla własnego bezpieczeństwa należy dokonać zastrzeżenia karty!

Realizacja: SIPLEX Studio